woensdag 13 april 2011

Groot......


Hier ben ik eindelijk met de foto's van mijn vorige project!
Gehaakt uiteraard! Een hele uitdaging, dat kan ik jullie wel vertellen, amaai!

Tja, het is redelijk groot, maar ik hou heel erg van groot..........ook nogal rood, maar daar hou ik ook erg van.
Die grootste bol, wat was me dat!
Die was ten eerste al VEEL te zwaar! Het juweel zag er niet uit!
Ik heb er letterlijk tegen gevochten! Alles gegeven! Maar het moest en het zou.

Mijn handen zijn redelijk klein, die bol dan zo groot, dat werkte verdorie langs alle kanten tegen, maar uiteindelijk, met veel uittrekken en terug haken, ben ikzelf heel tevreden met het resultaat..........
En dat is toch het voornaamste, niet?



En het volgende project is al in de maak.
Neen, geen rood deze keer.........heel erg mooi blauw !
Ga ik mijn moeder blij mee maken...allez, dat hoop ik toch!
Tot binnenkort....

2 opmerkingen: