maandag 25 april 2011

Broche...........


Ja, een brocheke deze keer!
Maar natuurlijk gaat het weer een hele broche worden, want klein is niets voor mij!
Een stevige broche voor een stevige madam, zo hoort het!
Maar de vingers van mijn linkerhand zullen het geweten hebben, heel pijnlijk, stijf, zelfs al eelt op mijn wijsvinger, niet goed bezig dus............maar opgeven is er niet bij.
Vandaag wil ik er nog de laatste hand aan leggen en morgen alles aan elkaar zetten. Allez, dat hoop ik toch, want wie weet vind ik ze straks toch weer te klein!
We shall see.......................

2 opmerkingen:

  1. ik zit al te popelen voor morgen ! Raar maar bij mij heeft de middenvinger gaatjes en eelt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met zo'n kleine haaknaald zou ik ook eelt op mijn vingers krijgen! Geef ze toch maar een beetje rust die handen van jou, Ann! ;)
    Misschien af en toe eens afwisselen met een grote haaknaald! :) Ben benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen