dinsdag 5 april 2011

Disco Fever.....................



De hele namiddag al zilverklei aan het schuren, vijlen, de hele reutemeteut.......
voorbereidingen voor de komende workshops.
Het gaat vooruit, muziekske uit mijn jonge jaren op.
En deugd dat het doet!!!!

Een goede tip, wil je gaatjes boren in de nog niet afgebakken klei, dan is dit liedje van de Trammps, super.......je boort gelijk een echte Black&Decker.
Moet je de klei schuren neem dan Trentemoller maar, dat is iets rustiger.........dus zeker geen gebroken stukken.

Welke muziekje geeft jou energie voor 1000?

3 opmerkingen:

  1. ewel 't is telepathie maar gisteren was ik aan het twijfelen of ik dit eens zou posten :
    http://www.youtube.com/watch?v=WzSayxVM_E0
    One of my all time favorites too !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, Sandra, wat een kippevel moment, die LP heb ik nog ooit gehad en grijs gedraaid! Zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind een Abba schijf wel vet! :)
    Maar meestal staat de radio uit terwijl ik werk - heb tegenwoordig wel vaak de tv opstaan als achtergrond. Niet dat daar iets speciaal op is, maar 't is zo alsof je niet alleen bent he! :)

    BeantwoordenVerwijderen