dinsdag 3 mei 2011

Kleien............



Het was een vruchtrijke dag gisteren, een dagje kleien voor mezelf, heerlijk!
Dat was toch wel even geleden en je ziet wat een boeltje ik ervan kan maken als ik bezig ben!
Goed geschuurd, dus er hing weer een mooie stofwolk in huis.............maar dat komt het juweel alleen maar ten goede volgens mij.

                                             

Mijn oventje is sinds 3,5 jaar mijn beste vriendje geworden.
Er zijn al vele juweeltjes door dat deurtje gegaan.
Ik hoop dat we samen nog lang kunnen zilverkleien!


Een juweel in wording........
Afbakken, schuren en dan mag het schitteren...............
Morgen meer....................

3 opmerkingen:

  1. oooh wat een interessante tools heb jij allemaal op je tafel staan. Daar zou ik wel eens in willen snuisteren! Haha! :)
    Je creatie ziet er alvast geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige dingen in dat oventje daar ... 't mijne staat hier al bijna 2 jaar werkeloos.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amai, wat een afwerking,dat ziet er wel heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen